Enostavno vodenje projektov

CRM

Integracija (parsanje) z elektronsko pošto

Kallukacije in podkalkulacije projektov

Dinamični dashboardi, KPI-ji

Varnost, zanesljivost

iDesk.web

Enostavno vodenje projektov, CRM, kalkulacije in podkalulacije

Spletni produkt iNep.web je naslednik uspešnega namiznega produkta iNep pro.

Produkt iNep.web je namenjen lastnikom več nepremičnin (banke, zavarovalnice, nepremičninski skladi, občine…), ki na enem mestu potrebujejo organizirano, obširno, urejeno, pregledno in enotno nepremičninsko evidenco ter želijo podrobno spremljati in analizirati nepremičnine v svojem portfelju (lastne nepremičnine, za prodajo ali oddajo, v najemu, oddane v najem). Uporaben je tako posameznim podjetjem kot podjetjem v skupini, saj se lahko v isti aplikaciji in skupni ter varni spletni podatkovni bazi spremljajo vse nepremičnine v okviru skupine podjetij, tudi iz različnih držav.

Enostavnost in preglednost

Program je zelo pregleden in enostaven za uporabo, vsebuje obširne podatke o posameznih nepremičninah ter vrsto naprednih ostalih opcij, potrebnih za spremljanje in analiziranje nepremičnin.

Nadzorna plošča (dinamični dashboard)
  • Centralni pregled stanja povpraševanj ter projektov
  • Možnost filtriranja po različnih obdobjih, zaposlenih…
  • Pregled tedenskega dogajanja.
  • 10 zadnje spremenjenih povpraševanj.
Povpraševanja

– Osnovno upravljanje s povpraševanji.
– Uporabniško definirani statusi s pripadajočimi pod statusi.
– Vnos poljubnih komentarjev (šifrant vrst komentarjev).
– Integracija e-pošte: pošiljanje ter prejemanje elektronske pošte.

– Avtomatski zajem pošte v produkt iz privzetih poštnih odjemalcev (POP3/ IMAPI).
– Urejanje dogodkov direktno iz samega povpraševanja.
– Segment poljubnih (uporabniško definiranih) atributov.
– Modul za kalkulacijske in podkalkulacijske vrednosti povpraševanja (po uporabniško definirani predlogi).

Projekti

– Osnovno upravljanje s projektom.
– Kreiranje projekta iz zaključenega povpraševanja.
– Vnos poljubnih komentarjev (šifrant vrst komentarjev).
– Integracija e-pošte : pošiljanje ter prejemanje elektronske pošte.
– Avtomatski zajem pošte v produkt iz privzetih poštnih odjemalcev (POP3/ IMAPI).

– Urejanje dogodkov direktno iz samega povpraševanja.
– Segment poljubnih (uporabniško definiranimi) atributov.
– Gantt pregled poteka projekta.
– Modul za kalkulacijske in podkalkulacijske vrednosti projekta (po uporabniško definirani predlogi).
– Modul aneksov.

Rokovnik (koledar)

– Upravljanje s koledarjem.
– Vezava dogodkov na partnerja, povpraševanje oz. projekt.
– Različni tipi dogodkov (prosto nastavljivi).
– Sistem predlog opomnikov za posamezni tip dogodka.
– Upravljanje z dogodki direktno na posameznem modulu (povpraševanja, projekti).

Varnost in omejitev vpogleda
Revizijska sled
Varnost podatkov, varnost aplikacije
Delovanje

Podrobno se lahko nastavljajo pravice dostopa in vpogleda/spreminjanja/brisanja posameznih rubrik. Produkt beleži vse dogodke (vnose, spremembe, brisanja), ki se zgodijo v programu, tudi vse vpoglede.

Aplikacija deluje v spletu, nameščena v varnem okolju. Razvita z najnovejšimi tehnologijami in v skladu z dobrimi praksami varnega razvoja. Na podjetju Imagine d.o.o. razpolagamo s standardom ISO/IEC 27001 – upravljanje informacijske varnosti, kar pomeni, da so podatki varni, pravtako razvoj produktov, vse skupaj pa je preverjeno s strani neodvisnih ISO strokovnih presojevalcev.

Produkt je ustreno certificiran, varovan z gesli in z varnimi povezavami HTTPS (certifikati najvišje stopnje avtentikacije – Extended Validation SSL Certificate), prilagojen prikazu ter uporabi tudi na tabličnih računalnikih in pametnih telefonih. Tudi povezave oz. integracije z drugimi sistemi potekajo preko varnih (HTTPS) povezav.

Produkt od uporabnikov zahteva ustrezno varno geslo za prijavo, omogoča večnivojsko nastavitev pravic tako do posameznih okenj/rubrik/podatkov, kot do posameznih nepremičnin. Zabeležena je revizijska sled.

Delovanje produkta je 24/7, dosegljivost 99,999%, arhive podatkov (backupi) zagotovljene, vse v okviru SaaS. Stranke nimajo nobenih stroškov s svojo strojno opremo, za dostop do produkta potrebujejo le povezavo do interneta.