Skrbnik ključnih strank M/Ž
Lokacija: Maribor, Slovenija Način dela: Hibridni model dela
Kdo smo
IImagine d.o.o. je med vodilnimi slovenskimi podjetji za razvoj programske opreme z več kot petindvajsetletnimi izkušnjami. Specializirani smo za razvoj namiznih in spletnih programskih rešitev za različne panoge, še posebej pa se posvečamo nepremičninskemu področju, ERP-sistemom in digitalnim rešitvam za stanovanjske sklade (občinske, privatne, državne…).
Podjetje z okoli tridesetimi zaposlenimi izkazuje stabilno in vztrajno rast s prihodki od storitev, ki so v letu 2024 presegli 3,6 milijona evrov.
Naši naročniki so ugledna podjetja, med drugimi tudi preko 100 podjetij za upravljanje večstanovanjskih in poslovnih stavb, največji slovenski mestni stanovanjski skladi (LJ, MB, CE), s.Oliver, DSU družba za svetovanje in upravljanje, Lumar hiše, Generali zavarovalnica, Mercator, NLB skupina, Skupina SAVA, Zavarovalnica Triglav, Športna loterija, Veraltis, Grawe zavarovalnica, Adris grupa in drugi.
Smo certificirana in izkušena ekipa – imetniki ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 22301, ISO/IEC 27017 in certifikata platinaste odličnosti AAA, kar potrjuje našo predanost odličnosti in informacijski varnosti.
Zakaj se pridružiti ekipi Imagine?
- Širitev na nove trge: Trenutno se uveljavljamo v Srednji in Vzhodni Evropi.
- Strokovna rast: Vlagamo v certificiranja, udeležbo na konferencah in redna interna izobraževanja.
- Tim in kultura: Odlikujejo nas sproščeno delovno okolje, medsebojno spoštovanje in redni teambuilding dogodki (jadranje, športne aktivnosti, izleti …).
Kaj boš počel/-a
Tehnična analiza in dokumentacija
- Razumevanje poslovnih procesov strank: Pri implementaciji naše programske opreme boš analiziral/-a procese strank, prepoznal/-a specifike njihovega delovanja in ugotovil/-a, katere funkcionalnosti je potrebno razviti ali prilagoditi.
- Zbiranje in dokumentacija zahtev: Natančno dokumentiranje manjkajočih funkcionalnosti in zahtev, ki predstavljajo osnovo za delo razvojne ekipe.
- Most med stranko in razvojem: Kot povezava med stranko in razvojno ekipo boš prevedel/-a poslovne potrebe v jasne specifikacije za razvoj.
Upravljanje projektov in strank
- Vodenje projektov implementacije: Koordinacija celotnega procesa implementacije naših produktov pri strankah, od začetne analize do uspešne predaje.
- Tehnično svetovanje: Zagotavljanje strokovne podpore strankam pri uporabi in optimizaciji naših rešitev.
- Prodajne in poprodajne aktivnosti: Sodelovanje pri pridobivanju novih kupcev, spremljanje zadovoljstva strank.
- Razvoj trga: Aktivno delovanje na trgu, komunikacija z obstoječimi in potencialnimi kupci.
Kaj pričakujemo
Izobrazba in izkušnje
- Zaključena vsaj VI. stopnja izobrazbe (višješolski strokovni programi / 1. bolonjska stopnja ali več).
- 1-3 leta delovnih izkušenj, prednost imajo kandidati/-ke z izkušnjami v IT sektorju ali implementaciji poslovnih programskih rešitev.
Tehnično znanje
- Osnovno razumevanje IT infrastrukture: Poznavanje osnovnih konceptov programske opreme, podatkovnih baz in sistemskih integracij je prednost.
- Napredno delo s produkti Microsoft Office: Za pripravo dokumentacije, ponudb in analiz.
Jezikovno znanje
- Tekoče znanje slovenskega in angleškega jezika (aktivna komunikacija s tujimi strankami).
- Znanje srbskega jezika je zaželeno.
Osebnostne lastnosti
- Analitično razmišljanje: Sposobnost hitrega razumevanja kompleksnih poslovnih procesov in jasne artikulacije potreb.
- Dobre komunikacijske veščine: Jasna in prepričljiva komunikacija s strankami ter interno ekipo.
- Samostojnost in samoiniciativnost: Sposobnost samostojnega vodenja projektov in proaktivnega reševanja izzivov.
- Smisel za ekipno delo: Učinkovito sodelovanje z razvojno ekipo, prodajo in vodstvom.
- Vozniško dovoljenje B kategorije: Za občasna terenska srečanja pri strankah.
Kaj ponujamo
- Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 3 mesece.
- Stabilno in stimulativno plačilo z možnostjo povišanja glede na tvoj napredek in uspehe.
- Pridobivanje znanj in izkušenj s področij informatike, nepremičnin in drugih poslovnih domen.
- Hibridni model dela: fleksibilna kombinacija dela v pisarni in dela od doma (po dogovoru).
- Delo z uglednimi slovenskimi in tujimi podjetji, kjer boš lahko videl/-a neposredne učinke svojega dela.
- Prijetno in odprto okolje: Spodbujamo ustvarjalnost, inovativnost in sproščeno vzdušje, dopolnjeno s teambuilding dogodki.
- Raznolike aktivnosti na področju promocije zdravja na delovnem mestu.
Prijava
Če si se prepoznal/-a v oglasu, nam na elektronski naslov zaposlitev@imagine.si s pripisom: “Skrbnik ključnih strank” pošlji motivacijsko pismo, življenjepis in dokazilo o izobrazbi.
Pred sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi z izbranim kandidatom zahtevamo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo ZPIZ o delovni dobi.
Prijave bomo pregledovali sproti in se dogovarjali za razgovore takoj, ko najdemo ustrezne kandidate. Čim prej se prijavite, saj mesto zapolnimo ob ustrezni izbiri. Končni rok za oddajo prijav je četrtek, 7. 11. 2025.
Veselimo se sodelovanja s tabo, da skupaj gradimo inovativne in visoko kakovostne programske rešitve v ekipi Imagine d.o.o.!
Objava oglasa: 30. 10. 2025
